mandag 21. januar 2019

Så skal jeg igang igjen

Årene har flydd, og mye annet har tatt oppmerksomheten min. Men nå er det tid for litt mer haging igjen. 

Drivhus har kommet på plass, men mangler litt for å kunne tas i bruk. Enn så lenge så bruker jeg vinduskarmen. I dag har jeg sådd chili og paprika. Og noen flere grønnsaker ligger på vent til litt senere på våren.

Chili (sterk) og paprika (snacks) sådd 19. januar 2019


Så er jo planen at dette skal ut i drivhuset etterhvert, og noe skal ut i hagen. Har ikke hatt noen grønnsaker før, så det blir spennende.
Jeg gleder meg til å ta fatt.


2 kommentarer:

Benni sa...

Hei
Spennande med nytt år og frøsådd. Som du har eg og sådd chili og paprika inne.
I tillegg har eg sådd diverse løk frå frø.
Ute i kaldt drivhus har eg sådd kål og salat som spirer fyrst når der vert lageleg temperatur.
Lukke til med sådden.

Torilshusoghage sa...

Alltid spennende med frø og ny hagesesong:))
Gleder meg stort til snøen er borte og jeg endelig kan begynne å pusle ute.
Lykke til med såing og planter.