søndag 5. april 2009

Die Hard

Av alle ting har jeg altså spandert tid på å se Die Hard på TV2 i kveld... i all verden. Jeg er prinsipielt imot slike actionfilmer jeg, uten noen spesiell begrunnelse. Jeg bare vil ikke. Og ikke liker jeg dem noe spesielt heller. Sånne urealistiske amerikanske helter har jeg lite til overs for.
Men jeg så altså hele filmen, tenkte underveis at den var teit, men hang likefullt på mens maskene rullet på strikketøyet i hendene. Det er jo en etterhvert gammel film (1988). Og Bruce Willis var jo forholdsvis kjekk da. Men utover det var den lite. Jo forresten var det litt morsomt å se klær, frisyrer og kulisser fra den tiden.
Jeg fikk ikke påfyll av noe slag og kan nå altså gå og legge meg uten å føle for å dvele ved eller reflektere over noen som helst ting.
God natt!

Ingen kommentarer: