søndag 7. mars 2010

Figgjoservice og retrodynetrekk

Dette skjønne servicet ('Victoria' fra Figgjo, Turi-design) med sommerlig glede falt jeg for straks jeg så det. Blomster og glede i sprudlende farger hadde vel vært kjekt å ha i et sommerhus.



Det er ikke i salg lenger, så det blir en liten jakt. (Hvis svigermor dropper innom Fretex (eller rettere sagt når), er det fint om hun tar et ekstra blikk.) Hvis noen andre skulle kjenne til noe, så er jeg interessert i å kjøpe...

Bildet fant jeg forøvrig på denne bloggen . Og ved nærmere ettersyn, har den bloggdama mye jeg kunne ha tenkt meg. Gamle dynetrekk i retromønster (60-70-tallet, fargerike og blomstrete) står nemlig også høyt på ønskelista her...
Når blomstene i hagen lar vente på seg, må man finne alternative gleder, ikke sant?

Ingen kommentarer: