mandag 11. mai 2009

Hjerteblomst

Nå har også fireåringen fått sin egen plante. Seksåringen er veldig glad i og stolt av sin rosa løytnantshjerteplante, her kalt hjerteblomst, og da fireåringen skulle få velge en plante, ville hun ha hvit hjerteblomst. De er aldri langt fra hverandre, jentene. De velger bare varianter over et tema.


Dermed ble det hvit hjerteblomst.
Den har ikke fått bopel ennå, men gleder allerede med sine yndige hjerter. Her er det seksåringen som viser fireåringen det nyutsprungne hjertet.
Akkurat slik skal det være en vakker vårdag.

2 kommentarer:

Lene fra Lillehammer sa...

Å så herlig! Håper min lille prins også kommer til å bli hagegal, men jeg tviler vel på det kanskje. Men hvem vet?
Ønsker deg en strålende vårdag Sine!

Ninas Drops sa...

Så søt hjerteblomst...
Lille pastill her hos meg har valgt seg fioler hun..de er jo så søte når det gjelder slikt..
Ja , jeg vet..de t-shirtene er jo så søte..har siklet etter de jeg og...
Drops