søndag 25. januar 2009

Utfordring: Mappe 6, bilde 6

Jeg tar imot utfordring fra Solfrid på Omkalfatratet om å presentere mitt bilde nr. 6 i bildemappe nr 6. Altså: Gå til fotomapper, velg den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Vi må i den forbindelse snike oss ett og et halvt år tilbake, til sommeren 2007, juli. Da er dagnes treogethalvtåring to år.
Rart hvordan de små under enhver omstendighet klarer å få det til å se så naturlig ut å befinne seg i de soner en voksen er opptatt av. Husker jeg rett her, så balanserer hun på steinen rundt bedet akkurat idet jeg skal fotografere noen planter Riktignok kan jeg forstå det er kjedelig at mamma synes det er nesten like gøy å ta bilder av plantene som av jentene, men dog.

Vel, her er bildet, og tittelen kan ikke være annet enn LINSELUS



Og så vil jeg gi utfordringen videre til:

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig bilde synes da jeg. Jeg har også en slik linselus, antagelig like gammel. Født 10 Juni 05 her.

Ellen Walnum sa...

En liten prinsesse det der:-) Da har jeg møtt utfordringen din, og det ligger også en utmerkelse til deg i bloggen min.

Minmill sa...

Hei på deg og takk for kommentar i bloggen min. Hyggelig at du stikker innom. Det er en koselig blogg du har her. Jeg kan virkelig anbafale hekling, og hvis ikke du kan det, må du bare kjøpe den boken jeg har. Den er helt genial for oss dummies. Ser jo du er glad i å strikke, så det burde jo gå bra da.