fredag 30. januar 2009

Borghilds b-design

Jeg er så fornøyd! Så fornøyd!

Jeg var så heldig å være rask nok ute til å få kjøpe disse varene av Borghild på hennes nettbutikk b-design. I dag kom den herligste pakke i posten, med rød tråd og sløyfe på. Jeg var spent som et barn (har hatt en kjip erfaring med nettkjøp nettopp), og ble bare så glad da jeg åpnet pakken.
En bleiepose, en lue til lille tullemor og to ornamenter til pynt. Alt kjempefint og nøyaktig utført. Nydelig arbeid!
Jeg har nå hengt klar bleieposen med bleier og kluter inni. Da kan jeg bare rive den med meg når jeg skal ut på noe. Jeg gleder meg til det. Den er bare så utrolig lekker!

Og for anledningen viser jeg lille tullemors blikk. Hun prøver lua (litt stor ennå, men til sommeren blir den perfekt), og er veldig fornøyd.


Tusen takk, Borghild, for en meget god netthandelopplevelse.
Og til dere andre kan jeg bare anbefale b-design!
God natt!

4 kommentarer:

Mariann sa...

For en skjønn lue og en enda skjønnere jente. Kjekt når det man bestiller svarer til forventningene.

Marina sa...

Fantastisk billede. Hvor har hun skønne, skønne øjne din datter.

Ellen Walnum sa...

Så greit med en bleiepose da!

Lilletulla er jo bare nydelig:-)

Sine sa...

Jeg kan jo ikke si annet enn at jeg er enig med dere... he he.