torsdag 19. februar 2009

Sommerdrøm i februar

Så våkner man sakte men sikkert til live igjen, etter noen dagers febertur. Febersyken har besøkt hele familien denne uka, men er nå omsider i ferd med å forsvinne. Puh!

En ting som hjelper på bedringen (hvis en tar det på den rette måten og ikke blir sjuk av lengsel, da) er gode minner fra en sommer



med en deilig salat


og godt lunt brød (kanskje med en dæsj meierismør)

ute på en solvarm dag under en parasoll.
Det er dette vi går i møte!
Fantastisk!
Og salaten - den er Sjuves. Inspirert av Finnøy i Ryfylke.

3 kommentarer:

Marina sa...

Å hvor er jeg ked af at høre at I alle haar været syge. Jeg håber snart I er ovenpå igen. Og sommer det bliver bare SÅ skønt.

Dagny- Heim sa...

Takk! Det var deileg å få ei sommarpåminning no når tåka heng lavt og regnet silar! :-)

Ellen Walnum sa...

ÅÅÅÅÅÅ så deilig. Ser jeg et vinterbilde til akkurat nå spyr jeg!! Som du skjønner lengter jeg:-)