søndag 20. desember 2009

Jeg kunne ikke vente...

I forrige innlegg skrev jeg at jeg måtte ta bilde av bambusen i morgen. Men jeg kunne rett og slett ikke vente. Snøen kunne jo smelte i løpet av natten, man vet aldri på disse kanter. Så her får dere en liten bildeserie av hagen her litt over midnatt, tatt fra stuevinduet (ja, det fristet ikke å gå ut med snø til knærne i kulden og ta bilder).



Bambusen som til daglig er ca to meter høy...



Bambus nummer to, den strekker seg normalt opp til toppen på leveggen til venstre.



En opplyst snødekket tre - fantastisk flott!



Et annet snødekket tre med hvitere lys på...



Og her er den oppstammede kulesypressen... ikke mye kulepreg på den lenger. I morgen må jeg ut og slippe greinene fri.



Og til sist et helbilde fra stuevinduet (trykk for et større bilde). Snøen er jo vakker da...
Ha en god natt!



1 kommentar:

Britt Åse sa...

Åååå, så FLOTT! Jeg skjønner godt at du ikke kunne vente :D